Pavel Šenkapoun je webový copywriter, kreativec a stratég na volné noze. V prostředí internetové komunikace se ocitl úplnou náhodou a do značné míry proti své vůli. Vystudoval filozofii a bohemistiku, bádal o českém versi, hrál v několika rockových skupinách a psal pro ně texty. Živil se jako editor knih, pomocný dělník na stavbě, skladník překladatel, výzkumný pracovník, univerzitní pedagog, středoškolský učitel češtiny a vedoucí kytarového kroužku. Své současné odborné know-how sbíral 4 roky v internetových agenturách MEDIA FACTORY a eBRÁNA. Podniká pod sebeironickou značkou nejlepsicopywriter.cz. Na webu sevelpuna.cz publikuje své písničky a říkanky. Je přesvědčen, že když podnikání pomocí internetu zvládl on, musí to zvládnout už úplně každý.

Pavel se specializuje na špičkový copywriting a obsahový marketing pro klienty, kteří vyžadují vysokou kvalitu a jsou ochotni za ni zaplatit. Také se věnuje školením copywritingu na workshopech i ve firmách. Ve svém „mimo copy“ čase je folkovým zpěvákem a básníkem. V Zoner pressu mu vyšly dvě velmi úspěšné knihy – příručka Webcopywriting pro samouky (2015) a výbor z článků blogu Nejlepší copywriter To nejlepší z Nejlepšího copywritera (2019).

Oba tituly měly a stále mají u čtenářů velký ohlas, oba jsou velmi úspěšné. Kniha Webcopywriting pro samouky již byla beznadějně vyprodaná, ale vzhledem k tomu, že do vydavatelství stále chodily dotazy, kdy už knihu konečně dotiskneme, v roce 2022 jsme se s autorem domluvili a knihu podruhé dotiskli.

VAROVÁNÍ

Tato kniha vám může způsobit úspěch na internetu!

(Pavel Šenkapoun)

Podobné příspěvky